Miere cu descantec. Din stup.
Contact TainaVie
(0 produse) - 0 lei

Nu aveti nici un produs in cos

Totul despre dieta cu miere

Dacă îți propui să slăbești în primul rând trebuie să renunți la dulciuri, iar pentru a avea succes ai nevoie de îndulcitorul corect, de aceea ar trebui să încerci o dietă cu miere.

Spre deosebire de alți îndulcitori, care au doar calorii goale, mierea este o substanță naturală, formată din nectarul concentrat din flori. Ea conține urme de proteine, vitaminele B2, B3, B5, B6, B9, C, calciu, fier, magneziu, fosfor, potasiu și zinc. În plus, mierea conține și antioxidanți care se găsesc doar în compoziția sa.

Mierea este o sursă stabilă de energie și are un indice glicemic mai sănătos, comparativ cu zaharoza și alți îndulcitori. Dieta cu miere este asociată unui risc scăzut de boli de inimă, diabet și obezitate.

Acest aliment este mai dulce și mai aromat decât zahărul. O linguriță de miere are 22 de calorii, iar una de zahăr are 16, dar mierea fiind mai dulce, este folosită într-o cantitate mai mică, reducând și mai mult numărul de calorii consumat.

 

Cum introduci mierea într-o dietă?

 

Poți folosi mierea în stilul Ayurveda, sistemul indian de cunoștințe medicale, care recomandă acest aliment pentru a vindeca obezitatea. Începe dimineața cu un pahar de apă călduță amestecată cu o lingură de miere și cu lămâie proaspătă sau suc de lămâie. Poți bea acest ceai de mai multe ori pe zi, oricând, dar nu cu mai mult de jumătate de oră înainte de fiecare masă. De asemenea, poți amesteca mierea cu ceaiul de menta sau cu ceai cu felii proaspete de ghimbir pentru a stimula metabolismul.

Sistemul antic de vindecare Unani recomandă mierea ca bază pentru slăbit, combinată cu scorțișoară. În fiecare dimineață, bea un amestec făcut din fierberea a jumătate de cană cu apă cu jumătate de linguriță de scorțișoară pudră și cu o linguriță de miere. Deoarece fierberea distruge enzime importante din miere, ar trebui să o adaugi la sfârșit, după ce apa s-a răcit.

Poți înlocui un desert sau chiar o masă cu un cocktail de fructe. Paseaza într-un blender câte un sfert de cană din trei din următoarele fructe - ananas, mango, struguri, mere, banane, afine, căpșuni, piersici - împreună cu o lingură de miere și cuburi de gheață. Pentru proteine, acoperă cu iaurt sau nuci.

Ceaiurile de plante sunt foarte cunoscute datorită proprietăților benefice pentru curele de slăbire, mai ales pentru că reduc pofta de mâncare. Ceaiul verde și ceaiul de urzică îndulcite cu miere sunt o bună alternativă.

Poți folosi câte o linguriță de miere înainte și după programul tău de exerciții, deoarece este o sursă de energie extrem de eficientă. Ea îți oferă aceeași performanță ca și glucoza, o sursă de carbohidrați. În schimb, mierea echilibrează nivelul zahărului din sânge, îți dă energie și grăbește procesul de recuperare.

Mierea poate fi folosită și pentru a pregăti energizante naturale. Amestecă 1/3 de ceașcă de grepfruit neîndulcit, afine sau rodii cu 1/3 de miere și șase căni de apă. Pune sucul obținut în sticle și depozitează-l în frigider. Poți înlocui fructele cu ceai verde, negru sau din plante, cu cinci căni de apă și 1/3 de ceașcă de miere. Pune băutura în sticle și las-o în frigider.

 

Dieta hibernării, cu miere

 

Aceasta dietă cu miere a fost dezvoltată de un farmacist și nutriționist sportiv și este cunoscută pentru faptul că susține ficatul și funcția glandelor suprarenale. Ideea de bază este consumul unei lingurițe de miere înainte de culcare. Totuși, în afară de miere, ai nevoie de o dietă generală sănătoasă și echilibrată. Concentrează-te pe alimente integrale, pe care să le consumi cu moderație.

Dieta hibernării, după cum îi spune și numele, nu te ajută doar să pierzi în greutate, ci și să ai un somn liniștit. În timpul nopții, mecanismul de ardere a grăsimilor se accelerează, favorizând activitatea hormonilor de stres. O linguriță de miere sau două înainte de culcare va facilita această acțiune datorită fructozei și glucozei conținute, care mențin echilibrat nivelul de zahăr din sânge.

De asemenea, dieta nu este întru totul doar cu miere. Evită pâinea albă, pizza, chips-urile, berea, zahărul și burgerii. Pune accentul pe substanțele nutritive de care are nevoie organismul tău, fără a face excese. În plus, de trei ori pe săptămână va fi nevoie de un program de exerciții în care să folosești gantere sau greutăți ușoare.

 

Cu dieta cu miere slăbești două-șase kilograme în două săptămâni

 

Urmează această dietă cu miere timp de 14-16 zile și poți slăbi de la două până la șase kilograme. Acest nivel depinde mai ales de forma inițială, deoarece persoanele mai plinuțe slăbesc mai rapid. În afară de miere, este important să incluzi în dietă produse lactate dietetice.

Consumă câte o linguriță de miere la micul dejun, prânz și cină, iar legume o singură dată pe zi, cel mai bine după-amiaza, nu mai mult de 200 de grame. În aceeași cantitate poți consuma și fructe de pădure, iar sucul nu trebuie să depășească un litru pe zi. Ceaiul și apa minerală pot fi băute fără restricții.

O zi obișnuită, cu cinci mese, iar între ele suc, apă și ceai, arată în felul următor:

Micul dejun: 150 de grame de brânză de vaci fără grăsimi, o linguriță de miere, ceai cu lămâie.
Gustare: 120 ml de iaurt degresat, un pahar cu suc.
Prânz: 200 de grame de conopidă fiartă, 200 de grame de căpșuni, o ceașcă de ceai cald, o linguriță de miere.
Gustare: o portocală.
Cina: un pahar de lapte bătut, o linguriță de miere.

 

Dieta cu miere și apă

 

Femeile folosesc dieta cu miere și apă pentru a pierde din greutate, dar și pentru a culege beneficiile sănătoase ale acestui aliment. Poți slăbi dacă arzi mai multe calorii decât consumi. O dietă cu lichide este foarte săracă în calorii, dar ține cont de faptul că ai nevoie de cel puțin 45 de grame de proteine în fiecare zi.

Amestecă una-trei lingurițe de miere la o cană de apă caldă. Poți adăuga arome de fructe, storcând o lămâie, sau altele suplimentare, cum ar fi puțină scorțișoară, în funcție de gusturile tale.

 

Dieta cu miere și oțet de mere

 

Această dietă cu miere este foarte populară, deși la prima vedere ai putea vrea să o eviți, pentru că nu sună gustos. Dar poți schimba gustul folosind diferite tipuri de miere.

Acizii din oțet neutralizează bacteriile dăunătoare, care pot fi cauza creșterii în greutate sau a reținerii de apă. În plus, acesta este un inhibator al apetitului. Două linguri de oțet înainte de masă ajuta la scăderea zahărului din sânge.

Totuși, nu mulți oameni suportă aroma de oțet, nici măcar dacă este diluat într-un pahar cu apă. Mierea face gustul mai puțin neplăcut și previne durerile de stomac.

Dieta cu miere este o alternativă simplă și dulce pentru metodele de slăbit, prin care îți oferi în fiecare zi ceva bun și sănătos. Alege modalitatea preferată prin care adaugi acest aliment la regimul tău, apoi bucură-te de rezultate.

sursa: http://www.divahair.ro

Leave a Reply
Obține o reducere de 10% la următoarea comanda!
Abonează-te la newsletterul nostru și vei primi un cupon de 10% reducere la urmatoarea comanda. Discountul nu se acordă pentru produsele aflate deja la promoție. Adresa de email va fi folosita exclusiv pentru prezentarea ofertelor si produselor noastre.